33D44D46-2996-46A8-A33D-D166F726D7273C7B9AA3-7C1A-4096-8716-02720909ADCDE4FC32BA-BBCD-457E-9DDB-B702F0F8FEE36CD6829A-919D-4B03-AB6F-F8FEC4B6B2D50DD89C39-C232-4DEC-B316-93D9F230D8763745BE20-3F43-4941-9627-BA42570CB78A05BAF34F-A760-4E26-9EFF-9E9C92F862495D29943B-7D76-4567-A5A7-89CA53205C4DIcons/insurance72135634-EBE2-4A21-8A82-606C1E4982E1022548FC-4F75-4E85-B1C2-D4B68F13F8D3FA38E17F-64DF-44E6-A0BC-42A05A21748E3A2E94BC-F77D-407C-9462-94C4EFC485D8Icons/parkingIcons/scaleD28E040D-D470-4B95-B8D6-A81117361B339C62BE4B-BD15-4803-9D9F-15599933223DIcons/terasseIcons/tires1B237B2B-68A4-4ACC-A7FD-2BC8B9638DAD

Cum cumpăr și cum primesc comada / How I buy and how I receive the order + Privacy Policy

Cum cumpăr și cum primesc comada RO

Cum cumpăr

Pentru a procura combustibilul dorit, este necesar să-l adăugați în coș. Dacă sunteți utilizator nou al aplicației, va trebui să vă înregistrați, procedură ce vă va lua nu mai mult de 2 minute. Dacă sunteți deja posesor al cardului Avante, trebuie să vă logați, folosind numărul cardului Avante și parola primită prin SMS.

Pentru a vă alimenta, apăsați pe butonul ”Hai să turnăm în rezervor”, selectații stația PECO la care vă aflați, Numărul pompei, tipul de combustibil și cantitate dorită. Apoi, clickați butonul ”TRIMITE”. Pe ecranul dumneavoastră va apărea un rezumat al comenzii însoțit de statutul ei. Până a fi confirmată comandă de către operator - ve-ți putea anula comanda. După ce operatorul confirmă, anularea nu mai este posibilă.

Livrare

Produsul este livrat instantaneu. După ce comanda a fost acceptată de către operator, el va conecta pompa la mașina dumneavoastră, și procesul de alimentare va lua start. 

Modalități de plată 

- Online prin intermediul cardului Avante;

- Online prin intermediul cardurilor bancare (VISA CLASIC / MasterCard). 

 

Politica de retur

Dat fiind faptul că produsul oferit de noi este combustibil pentru mașină, odată ce a fost turnat în rezervorul mașinii, el nu poate fi returnat. Cu toate acestea, în cazul în care au fost luați mai mulți bani de pe cont - se face rambursarea pe cont. 

 

How I buy and how I receive the order ENGL

How to buy

To buy the desired fuel, it is necessary to add it to the basket. If you are a new user of the app, you will need to register, a procedure that will take no more than 2 minutes. If you already have an Avante card, you must log in using the Avante card number and the password received via SMS.

To refuel, press the "Fuel Refill" button, select the right station, the pump number, the type of fuel and the desired quantity. Then click the "SEND" button. An order summary accompanied by the order’s status will appear on your screen. Until the order is confirmed by the operator - you will be able to cancel your order. Once the operator confirms, cancellation is no longer possible.

Delivery

The product is delivered instantly. Once the order has been accepted by the operator, he will connect the pump to your car, and the refilling process will start.

Payment methods

- Online via the Avante card;

- Online via bank cards ( VISA CLASIC / MasterCard).

Return policy

Given the fact that the product we offer is car fuel, once it has been poured into the car tank, it cannot be returned. However, if more money was taken from the account - the refund is made back to the account.

 

Politica de confidențialitate

1. Dispoziții generale

1.1. La înregistrarea comenzii în aplicație, Clientul accepta Termenii și Condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.

1.2. Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului "Am luat cunoștință și sunt de acord cu termenii de utilizare și politica de confidențialitate”

1.3. Relațiile dintre client si vanzator sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.

1.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Clientul este obligat să monitorizeze modificările în mod regulat.

1.5. Clientul acceptă Termenii și Condițiile, apăsând butonul "Confirmarea Comenzii", în ultima etapă de înregistrare a comenzii în aplicație.

2. Noțiuni utilizate în prezentul document

2.1. Client - persoana fizică sau juridică, care efectuează comanda în aplicația mobilă Avante.

2.2. Vânzător - Avante SRL

2.3. Magazin online - aplicația mobilă, care este deținută de vânzător. Aici sunt prezentate produsele și serviciile, condițiile de achitare și înregistrarea acestor comenzi de către clienți.

2.4. App - aplicația mobilă Avante, valabilă în AppStore și PlayMarket 

2.5. Produs – combustibil sau bun destinat satisfacerii unei anumite nevoi umane, care este de vanzare în app.

2.6. Comandă – înregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor și serviciilor, în conformitate cu lista de produse oferite în app.

3. Înregistrarea în app

3.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate de client în timpul înregistrării.

4. Înregistrarea și termenul de livrare a comenzii

4.1. Comanda clientului poate fi preluată prin înregistrată de către client în app. Detaliile de înregistrare a comenzii sunt descrise în punctul "Cum sa inregistrezi comanda".

4.2. La înregistrarea comenzii, clientul trebuie sa specifice următoarea informație:

  • Stația PECO la care se află clientul;
  • Numărul pompei;
  • Tipul combustibilului;
  • Cantitatea dorită.

4.3. După înregistrarea comenzii, clientului i se arată sumarul comenzii și până a fi acceptată, i se oferă posibilitatea de anulare. 

 4.4. După ce comanda a fost acceptată de către operator, anularea nu mai este posibilă.

5. Achitarea comenzii

5.1. Prețul produsului este indicat în app. În cazul specificării incorecte a prețului produsului comandat de Client, vanzatorul în cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda după preț corectat sau pentru a anula comanda. În cazul în care contactarea clientului nu este posibilă, această comandă se considera anulată.

5.2. Prețul produsului poate fi modificat unilateral de către vânzător.

5.3. Metodele de achitare a produselor sunt menționate în app, în rubrica: „Hai să turnăm în rezervor”. Metoda de plata convenită se consideră metoda aleasă de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuarii comenzii.

5.4. În cazul achitării produsului cu cardul bancar, autentificarea operațiunii se efectuează de către bancă. Dacă banca are motive sa creada ca operațiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuze aceasta operatiune.

5.5. Comisioanele percepute de la Consumator sau Cumparator pentru tranzacția de achitare electronică a contravalorii produselor si/sau serviciilor reprezintă o voință a consumatorului sau cumparatorului și sunt convenite între utilizatorul serviciilor de plată și prestatorul de servicii de plată și se limitează la acoperirea costurilor reale ale prestatorului de servicii de plată.

5.6. În temeiul prevederilor art. 38 alin. (1) lit. c) al Legii nr. 114 din 18.05.2012 cu privire la serviciile de plată și moneda electronică, toate comisioanele pe care utilizatorul serviciilor de plată urmează sa le plătească prestatorului sunt transparente.

5.7. Restituirea contravalorii produselor și serviciilor utilizând aceeași modalitate de recepție a mijloacelor financiare implică incasarea unui comision de revocare în valoarea aceluiași comision perceput pentru achitarea serviciilor și produselor.

6. Returnarea produselor

6.1. Returnarea produsului nu este posibilă.

6.3. Rambursarea banilor achitati este posibilă în cazul în care s-au luat o sumă mai mare de pe contul clientului decât cea care era necesară. 

6.3. Informația detaliată despre pretențiile către calitatea și returnarea produselor poate fi trimisă pe e-mail avante@avante.md sau pe adresa mun. Chișinău, str. Grenoble 120.

7. Politica de confidențialitate

7.1. La înregistrarea comenzii în app, Clientul oferă următoarea informație: numele, prenumele, numărul de telefon.

7.2. Oferind informația personală app-ului, Clientul acceptă prelucrarea acesteia de către Vânzător, inclusiv pentru promovarea produselor și serviciilor site-ului.

7.3. Clientul trebuie sa fie conștient de faptul că toată informația oferită pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgata persoanelor sau site-urilor neautorizate. Excepție poate fi oferirea informației personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instanței de judecată. Vânzătorul este responsabil pentru menținerea confidențialității informațiilor personale a Clientului. Clientul este obligat să furnizeze informații fiabile. În cazul în care clientul oferă informații incorecte, vânzătorul nu este responsabil pentru informația dată și consecințele posibile.

 8. Măsuri de securitate

Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site.

Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejata în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.

9. Alți termeni si condiții

9.1. Relațiile dintre Client și Vânzător se reglementează în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.

9.2. În cazul apariției unor întrebări sau plângeri din partea Clientului, el trebuie sa contacteze Serviciul clienți la numărul de telefon (022) 79-21-59 sau să trimită o scrisoare prin e-mail: avante@avante.md. Părțile vor încerca să rezolve toate litigiile apărute prin negocieri, iar în cazul incapacității de a ajunge la un comun acord, disputa va fi transmisa in instanța de judecată, în conformitate cu legile din RM.

9.3. Recunoașterea de către instanța de judecată a invaliditatii oricărei prevederi a acestor Termeni și Condiții, nu presupune utilitatea celorlalte prevederi.

10. Plângeri

În cazul plângerilor legate direct de momentul cumpărării și vânzării de bunuri, puteți adresa o notă informativă către administrația Avante SRL  pe strada Grenoble 120, or. Chișinău, sau  puteți contacta Agenția pentru Protectia Consumatorilor și Supravegherea Pieței pe următoarele coordonate: mun.Chisinau, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. 

Linia fierbinte: 080028028

www.consumator.gov.md



ENGL

Privacy policy

1. General dispositions

1.1. When registering the order in the application, the Customer accepts the Terms and Conditions of sale of the products (hereinafter - Terms and Conditions) presented below.

1.2. These Terms and Conditions, as well as the information about the products displayed on the site are public offers, in accordance with article 681 of the Civil Code of the Republic of Moldova and Law no. 284 on Electronic Commerce. The buyer, after reading the text of these conditions of sale, accepts them by checking the paragraph "I have read and agree to the terms of use and privacy policy"

1.3. The relations between the customer and the seller are established based on Law no. 105 of 13.03.2003 on the Protection of Consumer Rights, and other normative acts adopted in accordance with it.

1.4. The Seller reserves the right to change the given Terms and Conditions, and the Customer is obliged to monitor the changes regularly.

1.5. The customer accepts the Terms and Conditions by pressing the "Order Confirmation" button, in the last step of registering the order in the application.

2. Notions used in this document

2.1. Customer - the natural or legal person who places the order in the Avante mobile application.

2.2. Seller - Avante SRL

2.3. Online store - the mobile application, which is owned by the seller. Here are presented the products and services, the payment conditions and the registration of these orders by customers.

2.4. App - the Avante mobile application, valid in the AppStore and PlayMarket

2.5. Product - fuel or good designed to meet a certain human need, which is for sale in the app.

2.6. Order - registration of the request for the purchase of goods and services, according to the list of products offered in the app.

 3. Registration in the app

3.1. The seller is not responsible for the accuracy and correctness of the information provided by the customer during registration.

4. Registration and delivery time of the order

4.1. The customer's order can be taken over by registering in the app. The registration details are described in the "How to register the order" section.

4.2. When placing an order, the customer must specify the following information:

  • The gas station where the client is located;
  • Pump number;
  • Fuel type;
  • The desired amount.

4.3. After placing the order, the customer can see the order summary and until it is accepted, he is offered the possibility to cancel the order.

4.4. Once the order has been accepted by the operator, cancellation is no longer possible.

5. Payment of the order

5.1. The price of the product is indicated in the app. In case of incorrect specification of the price of the product ordered by the Customer, the seller will contact the customer as soon as possible, to confirm the order after the corrected price or to cancel the order. If contacting the customer is not possible, this order is considered canceled.

5.2. The price of the product can be changed unilaterally by the seller.

5.3. The payment methods of the products are mentioned in the app, in the column: "Fuel Refill". The agreed payment method is considered the method chosen by the customer, from all available payment methods, at the time of placing the order.

5.4. In case of payment of the product with the bank card, the authentication of the operation is performed by the bank. If the bank has reason to believe that the operation is fraudulent, it has the right to refuse the operation.

5.5. The fees charged to the Consumer or Buyer for the transaction of electronic payment of the value of the products and / or services represent a will of the consumer or buyer and are agreed between the payment service user and the payment service provider and are limited to covering the real costs of the service provider. payment services.

5.6. Pursuant to the provisions of art. 38 para. (1) lit. c) of Law no. 114 of 18.05.2012 regarding payment services and electronic money, all fees that the payment service user is to pay to the provider are transparent.

5.7. The refund of the value of the products and services using the same method of receiving the financial means implies the collection of a revocation fee in the amount of the same fee charged for the payment of the services and products.

6. Return of products

6.1. Product return is not possible.

6.2. Reimbursement of the money paid is possible if a larger amount was taken from the client's account than was required.

6.3. Detailed information on the claims to quality and return of products can be sent by e-mail avante@avante.md or at the address of Chisinau, 120 Grenoble Street.

7. Privacy Policy

7.1. When registering the order in the app, the Customer provides the following information: name, surname, phone number.

7.2. By providing personal information to the app, the Customer accepts its processing by the Seller, including for the promotion of the site's products and services.

7.3. The customer must be aware that all information provided for the implementation of this service will not be disclosed to unauthorized persons or sites. An exception may be the provision of personal information at the request of the competent bodies of the Republic of Moldova or at the request of the court. The Seller is responsible for maintaining the confidentiality of the Customer's personal information. The customer is obliged to provide reliable information. If the customer provides incorrect information, the seller is not responsible for the information given and the possible consequences.

8. Security measures

We use commercial security measures to prevent unauthorized access, maintain the accuracy of the data and to ensure the correct use of the information on the site. The transmission of data over the Internet or over the wireless network cannot be fully protected. Therefore, like other companies, we cannot guarantee the security of the information provided by the Customer, so he will do so at his own risk

9.Other terms and conditions

9.1. The relations between the Customer and the Seller are regulated in accordance with the legislation in force of the Republic of Moldova.

9.2. In case of questions or complaints from the Client, he must contact the Customer Service at the telephone number (022) 79-21-59 or send a letter by e-mail: avante@avante.md. The parties will try to resolve all disputes arising through negotiations, and in case of inability to reach a common agreement, the dispute will be submitted to the court, in accordance with the laws of the Republic of Moldova.

9.3. The recognition by the court of the invalidity of any provision of these Terms and Conditions does not imply the usefulness of the other provisions.

10. Claims

In case of complaints directly related to the time of purchase and sale of goods, you can send an information note to the administration of Avante SRL on Grenoble street 120, or. Chisinau, or you can contact the Agency for Consumer Protection and Market Surveillance at the following coordinates: mun. Chisinau, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012.

Hotline: 080028028

www.consumator.gov.md



 

Vezi toate

Contactați-ne acum!

Suntem mereu disponibili

+37322792159